zakładki

wtorek, 19 listopada 2013

Avon Planet Spa - Maseczka błotna do twarzy.

Hej Kochani!

Na początek krótka recenzja maseczki do twarzy, która właśnie zużyłam po 10 miesiącach stosowania.
Maseczka robi bardzo dobre wrażenie, a po użyciu czuję się czystsza. Po prostu lubię ją.

Zalety:
+ wydajna
+ skóra po niej jest gładka i czysta
+ ładnie pachnie, choć to oczywiście wyjątkowo subiektywna ocena
+ ma ładny kolor, jeśli ktoś lubi kolor szary i kolor błota Morza Martwego :)
+ dobrze się rozprowadza

Wady:
- czyści skórę, jednak wągry i zaskórniki zostają na swoim nieszczęsnym miejscu na naszej twarzy

Osobiście używałam jej jako wstęp do mechanicznego oczyszczania skóry twarzy za pomocą łyżeczki unny, stąd istotna wada nie była dla mnie żadnym problemem. Po użyciu maseczki miałam bardzo miękką i elastyczną skórę, dzięki czemu z łatwością pozbywałam się zanieczyszczeń z głębi porów. I na drugi dzień moja twarz była śliczna i dogłębnie oczyszczona.

Miłego wieczoru :)

Kasienka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz