zakładki

czwartek, 21 sierpnia 2014

Dlaczego czasami warto zapomnieć kosmetyczki?

Witajcie Kochani,

Na początku sierpnia wybrałam się ze znajomymi na kilkudniowy wyjazd. Elegancko się spakowałam i wyjechałam. Na miejscu okazało się, że zapomniałam KOSMETYCZKI ( a więc nie miałam czym się wymyć , popsikać, odświeżyć, o malowaniu nawet nie wspominam) w której miałam również kolorówkę, aby malować moje koleżanki i co nieco je nauczyć ( one nie malują się wcale). Taka od nich wyszła prośba a tu proszę - Kasieńka gapa nie miała nic. Malowanie sobie odpuściłyśmy, ale moja cera potrzebowała szybkiego nawilżenia. Na ratunek - miejscowa drogeria! Tak oto nabyłam nowy krem do twarzy.


Chodząc po drogerii stwierdziłam, a co tam spróbuję w końcu czegoś z Green Pharmacy. Przeczytałam szybko etykiety kremów i wybrałam matujący, idealny do mojej cery. I to był strzał w dziesiątkę! Czasem jak widać warto zapomnieć kosmetyczki :)


Krem nie zawiera żadnych ''złych" składników, a jego naturalne składniki matują i regulują wydzielanie tego okropnego sebum. I jak możecie zauważyć kremu jest aż 150 ml! Kupując nie zwróciłam na to uwagę i myślałam, że wydaję 16 zł na 50 ml kremu jak zawsze, a tu w domu taka miła niespodzianka.


Tak jak obiecuje producent - krem matuje, na prawdę matuje i rzeczywiście nadaje się pod makijaż. Dla wielbicielek zmatowionej cery będzie to krem ideał. Pod makijażem zachowuje się jak dobra baza, szybko się wchłania i nie powoduje ważenia czy też rolowania podkładu i innych kosmetyków.
Jest to dla mnie niesamowite odkrycie, ponieważ kupując myślałam tylko o szybkim nawilżeniu i przetrwaniu wyjazdu.

Konsystencja kremu jest półgęsta, a jego kolor jest całkowicie biały. Po otwarciu wieczka do nosa przylatuje bardzo przyjemny, aczkolwiek delikatny i ożywczy zapach zielonej herbaty. Krem jest wydajny, niewielka jego ilość wystarcza mi na posmarowanie całej twarzy. Obecnie jest to mój podstawowy krem na dzień (inne poszły w odstawkę).



Uważam, że kosmetyk w pełni spełnia swoje zadanie i jestem bardzo na TAK. Osobą, które choć trochę lubią się naturalnie błyszczeć odradzam zakupu tej wersji kremu ( na pewno znajdą lepszą dla siebie), ponieważ uzyskają zbyt duży mat. Natomiast wielbicielkom takim jak ja - kochającym matową cerę, z całego serca polecam zakup tego produktu. Wychodzi na prawdę tanio (około 15/16zł za 150 ml!), i warto!

Zapomniałyście kiedyś kosmetyczki i odkryłyście jakiś fantastyczny kosmetyk? I kochane, czy znacie ten krem, zachwycił Was tak samo jak mnie? 

Bo ja jestem w nim zakochana od pierwszego użycia!

Buziaki,

Kasieńka :*  

13 komentarzy:

  1. Czyli nie ma tego złego :)
    Ale nie wiem jak można zapomnieć o kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj ma parafinę to nie dla mnie :D akurat do twarzy unikam tego składnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście parafina niczego złego nie powoduje.

      Usuń
  3. WCALE RAZEM, RAZEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie zwróciłam uwagi, że za dużo spacji się porobiło :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki :) Krem wydaje się bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie miałam nic tej firmy :) Ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy ten krem, nie używałam ale bardzo chętnie wypróbuję ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go ale skoro matuje to chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogladałam ostatnio kremy z tej serii :D ale staram się przejść na odwyk zakupowy więc nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń