zakładki

środa, 5 lutego 2014

Czym czyszczę pędzle?

Cześć Kochani,

Dzisiaj post kosmetyczno-techniczny. Większość z Nas maluję się przy użyciu pędzli. Efekt jest fajny, jest to poręczne i przyjemne. Ale przychodzi taki dzień kiedy pędzel już się nie nadaje do użytku bo jest zbyt brudny (A tak między Bogiem, a prawdą czyścimy je o wiele częściej ... i dobrze!).  No i co wtedy?

No wtedy to się go myje, suszy i używa znowu. Więc skoro to takie oczywiste CO robimy by czyścić pędzle, to ja się skupię na tym CZYM te pędzle czyścić.

Możemy użyć:
- ciepłej wody z mydłem,
- szamponu dla dzieci,
- lub specjalnego szamponu do pędzli.

Każdy wybiera co chce i czym mu wygodniej. A czemu to robimy? Bo oprócz tego, że chcemy pędzli dalej używać i mieć je czyste, to przecież dbamy o nie z taką sama starannością jak o nasze własne włosy :)

Ja wybrałam specjalny szampon do pędzli. Dlaczego? Nie wiem. Na prawdę nie wiem, chyba zadziałał marketing i opis produktu. No i go kupiłam. A właściwie je - bo kupiłam też spray do czyszczenia doraźnego podczas malowania się. Ma on też funkcję dezynfekującą, tak jakbym malowała kogoś poza mną samą.
Sami zobaczcie:




Są to produkty FM Group i mogę je z czystym sercem śmiało polecić. Jak tylko skończy mi się którykolwiek z produktów, od razu zamówię nowy.  Na pewno!

Szampon jest przezroczysty o niewyczuwalnym zapachu. Bardzo dobrze czyści i zarazem pielęgnuje moje pędzle. Jest również bardzo wydajny i chwała mu za to!
Spray sprawdza się w swej roli równie dobrze jak szampon. Używam go codziennie od bardzo dawna, a on wciąż w butelce siedzi i czeka na mnie każdego dnia.  Z niego również jestem bardzo bardzo zadowolona. Ma o zapach taki jak każdy dezynfekujący produkt, ale nie jest on zbyt mocny i przeszkadzający z użyciu.

Ich ceny to niecałe 20 zł za każdy. 

Na prawdę polecam!

A Wy, czym czyścicie pędzle? Znacie te produkty? 

Czekam na komentarze :)

Kasieńka :*

1 komentarz:

  1. Szampon mam i używam, naprawdę jest świetny. Spray jeszcze nie miałam okazji przetestować, ale tak ja piszesz faktycznie przydałaby się dezynfekcja tuż przed użyciem ;)

    OdpowiedzUsuń