zakładki

sobota, 14 grudnia 2013

Filmowe Wyzwanie!

Cześć Kochani!

Dzisiaj króciutko:
W ostatnim tygodniu wzięłam udział w wyzwaniu filmowym. Tematem przewodnim był Harry Potter. Organizatorką całego cyklu jest Orlica. I tu chciałabym jej podziękować za taki pomysł, bo powiem Wam, że bardzo mi się spodobał :*

O samym wyzwaniu poczytać możecie na jej blogu, a tutaj daję Wam bezpośredniego linka do  Podsumowania tego tygodnia :)

Mój makijaż jest dość banalny i niezbyt profesjonalny, ale ogromnie się cieszę, że niektórym przypadł do gustu. Dzięki dziewczyny!

Chciałabym również zwrócić uwagę na pracę Sabbathy. Urocze paznokcie prawda :)?
Sabbatha jest wierną uczestniczką całego cyklu! Gratuluję.

Planuję w kolejnym i zarazem ostatnim tygodniu wyzwań zgłosić swoją pracę. Muszę tylko się jeszcze dobrze zastanowić co na tej mojej twarzy wyczarować.

I to by było na tyle. Jak obiecywałam, jest króciutko :)

Dobranoc,

Kasieńka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz