zakładki

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Bardzo wyjątkowe Serum exceptionnel od Yves Rocher

Cześć!

Moje włosy to osobny twór, żyjący ze mną w symbiozie. Ale nasza współpraca układa się różnie. Cały czas szukam sposobu idealnego, aby zawsze móc cieszyć się pięknymi, dobrze ułożonymi i zdrowymi włosami. Szukam, zmieniam, eksperymentuję. Ostatnio dzięki jednemu produktowi z Yves Rocher między nami układa się lepiej!


Dzisiejszym bohaterem będzie serum wzmacniające do włosów Serum Exceptionnel mojej ulubionej marki pielęgnacyjnej Yves Rocher.

Nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Zwłaszcza, że skończyły mi się odżywki bez spłukiwania, a sięgając po inną w domu okazała się być jednak tą wymagającą zmycia. Dlatego też bez większego zastanowienia kupiłam serum i z wielką nadzieją zaczęłam testy.


Opakowanie zawiera 30 ml bardzo płynnego produktu. Regularna cena to 27,9 zł ale polecam promocje.

Piękne kartonikowe opakowanie skrywa butelkę z wygodną pompką. Wszystko jest przepiękne! Pudełeczko z rozwiniętym kwiatem, przezroczysta butelka, przez którą widać ubytek kosmetyku i pompka z lekko błyszczącego plastiku. Dla mnie samo najbardziej zewnętrzne opakowanie jest piękne i nie lubię momentu, gdy muszę ten stan przerwać i zerwać nawet tę zewnętrzną folijkę. :P (nie pytajcie- każdy ma swoje dziwactwa). :D

Jako posiadaczka włosów kręconych lubię stosować odżywki na mokre włosy, aby je zdyscyplinować, podkreślić skręt i przede wszystkim nawilżyć- bo kręcone włosy są z natury suche.





Stosuję około 4-5 pompek na moje długie włosy po osuszeniu ręcznikiem. Produkt dokładnie wgniatam we włosy i poświęcam mu chwilę, aby równomiernie się rozprowadził. Jego konsystencja jest lejąca, bez problemu wchłania się we włosy, po chwili nie jest w ogóle wyczuwalny. Ma bardzo delikatny zapach- jak większość produktów do włosów tej marki, dla mnie to bardzo przyjemny aromat.


Dla mnie ogromnym plusem jest aplikator- posiada porządną  blokadę, pompka dozuje odpowiednią ilość produktu i nie wylewa go bezpośrednio na butelkę brudząc ją przy tym- tylko pięknie wszystko ląduje na dłoni.


A teraz najważniejsze- działanie. Skręt jest podtrzymany przez 2 dni. Nie stosuję jej od nasady, skupiam się na długości i końcówkach.Moje włosy niesamowicie polubiły się z tą odżywką. Moje włosy o wiele lepiej się układają. Nie są w ogóle obciążone, przyklapnięte ani posklejane. Skręt jest podtrzymany przez 2 dni. Nie stosuję jej od nasady, skupiam się na długości i końcówkach. Ogólnie- wyglądają dużo lepiej niż bez jej zastosowania. Mam nadzieję, że również korzystają z dobrych składników zawartych w serum i odwdzięczą się jeszcze lepszym stanem.


Kolejny kosmetyk okazał się hitem! Polecam wypróbować- myślę, że posiadaczki prostych włosów też będą zadowolone z jego dyscyplinujących właściwości. Jeśli szukacie czegoś lekkiego (pod względem konsystencji), a zarazem konkretnego (w działaniu)- koniecznie rozważcie ten typ!

Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam! Za działanie, skład, konsystencję, opakowania (pompki<3), wydajność. Za wszystko!

A jak Wasze włosy? Lubią odżywki w formie bez spłukiwania? Jakie kosmetyki do Wasze "must have" po każdym myciu? Jak o nie dbacie?

Czekam na komentarze!

Buziaki,

K. ;*

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W sklepach stacjonarnych Yves Rocher albo na ich stronie internetowej. ;)

      Usuń
  2. Ja jestem fanką odżywek bez spłukiwania :) Dla mnie idealnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że całkiem niedawno wprowadzili to serum do oferty. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam i te do twarzy i od pewnego czasu to do włosów. ;)

      Usuń
  5. Aaa zazdroszczę Ci tych kręciołków !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę bardziej! ^^ A ja Ci zazdroszczę ilości i jakości włosów. Są piękne! <3

      Usuń