zakładki

niedziela, 12 stycznia 2014

Delikatny makijaż z rana :)

Cześć Kochani!

Niedzielny, leniwym długi poranek. Pełno nauki, jutro ważne kolokwium. Ja jednak postanowiłam zająć się sobą i postem. 
Zmalowałam dzisiaj delikatny, ciepły makijaż.
Zresztą sami zobaczcie :)





















Do tego makijażu zainspirowała mnie recenzja Edyty z malujesie.blogspot.co.uk (KLIK) na temat paletki Big Beautiful Eyes firmy Benefit.
Po przeczytaniu jest posta zapragnęłam ją sobie kupić. I cóż mogłam zrobić z takim pragnieniem?  Po prostu poszłam prosto do sklepu i kupiłam.
Od razu się w niej zakochałam. Od kilku dni codziennie się nią maluję przed wyjściem na uczelnie :)


Jako że zdjęcia nie są ani perfekcyjne, ani profesjonalne chcę Was gorąco przeprosić. Niestety obecnie nie posiadam godnego sprzętu do ich wykonywania. Jednak jak tylko taki sobie sprawię, makijaż ten zmaluję raz jeszcze i się zwyczajnie pochwalę. Ten niestety nie oddaje tego wszystkiego co chciałabym Wam pokazać.
 


 W paletce Benefitu od razu się bardzo zakochałam. Niestety zgadzam się ze wszystkimi wadami o jakich napisała Edyta (KLIK raz jeszcze), ale mimo to nie żałuję wydanych na nią pieniędzy. Choć nie były one małe (139 zł) :)
Tak bardzo mi się podoba, że będę używać jej do upadłego, a przynajmniej aż się skończy ( o ile to w ogóle możliwe ;p ).









Niestety wiem, że mój makijaż nie jest ani idealny, ani nawet bardzo dobry, lecz moje umiejętności dopiero szkolę. Mam nadzieję, że z każdym z dniem mój make up będzie coraz to lepszy, a ja będę się nim mogła Wam częściej chwalić. Zobaczycie moje postępy - dlatego proszę wspierajcie i trzymajcie gorąco kciuki :) Z góry za to bardzo dziękuję.


A na koniec lista użytych przeze mnie kosmetyków:
- podkład równoważący Inglot odcień 38
- korektor Very me Oriflame odcień jaśniejszy
- puder all about matt Essence
- puder prasowany MUA odcień 2
- tusz Avon Mega Effect
- bronzer Honolulu W7 (który zniknął na zdjęciach)
- pomadka dopasowująca się do naszego ph Sephora
- i oczywiście paletka Benefitu :)


Jak Wam się podoba makijaż? I co sądzicie o tej paletce, znacie ją? Lubicie?

Zapraszam do komentowania,
Kasieńka :*

Życzę Wam miłej i spokojnej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz