zakładki

niedziela, 19 stycznia 2014

Tonik do twarzy - Oriflame

Cześć Kochani,

Od dwóch dni zbieram się do napisania dla Was tej recenzji, ale co krok czekają na mnie jakieś niemiłe niespodzianki jak nauka, obowiązki, sprzątanie czy też zwyczajne w świecie zmęczenie i senność.

A więc jak już się zebrałam - przybywam do Was z recenzją lubianego przeze mnie toniku do twarzy. Mowa o kojącym toniku z organicznymi ekstraktami z jagody i lawendy firmy Oriflame.


Tak o to prezentuje się pusta buteleczka. Jest to moja druga zużyta butelka, tak więc mogę się dosyć dokładnie wypowiedzieć na temat tego produktu.

Uwielbiam w tym toniku zapach. Jest cudowny! Nie jest nachalny,  jednak długo pozostaje wokół nas umilając nam chwile. Na prawdę, uwielbiam!!!

No ale jak wiemy zapach to nie wszystko, liczy się przede wszystkim działanie. No i cóż na ten temat mogę powiedzieć?
Tonik jest łagodny, idealny do wrażliwej skóry. Nie podrażnia, nie uczula-przynajmniej ja nic nie zauważyłam.
Dobrze oczyszcza cerę i jak już mówiłam, obłędnie pachnie.
Ponadto delikatnie, ale wyczuwalnie i przyjemnie chłodzi twarz. Jest idealny zarówno latem jak i zimą :)


Buteleczka jest zgrabna i przezroczysta, dzięki czemu widzimy ile produktu nam zostało (lub ile zużyłyśmy :P ). I a propos zużycia.... no tu ukryta jest jedyna wada - tonik jest bardzo ale to bardzo mało wydajny. U mnie znika błyskawicznie. I choć wiem, że toników zużywam dużo i często muszę sięgać po nowe opakowanie, to jednak inne o takiej samej objętości starczają mi na dłużej.Mimo to uważam ten tonik za godny uwagi i polecenia. 

Jego regularna cena to 23 złote i uważam, że jest to bardzo dużo jak za tonik który znika szybciej niż powinien, ale polecam kupić go w cenie promocyjnej oscylującej wokół 13 złotych. Ja tak też kupiłam obydwie butelki produktu. I wiem, że na pewno jeszcze kiedyś u mnie zagości, choć obecnie używam czegoś innego ( ale na ten temat poczytacie innym razem ).


A czy Wy znacie, lubicie? A może polecacie coś innego do tonizowania twarzy?

Czekam na Wasze propozycje i komentarze :)

Kasieńka :* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz