zakładki

środa, 5 marca 2014

-50%, która z nas tego nie lubi?

Cześć!

Dzisiaj szybki post. Chciałabym się z Wami podzielić świetnym kodem, który uszczupli kwotę jaką musimy zapłacić za zakupy w sklepie internetowym Yves Rocher.

Dowiedziałam się o tej promocji czytając bloga cud miód i malinka. Wklejam Wam link do posta, gdzie wszystko jest dokładniej wyjaśnione. KLIK

W skrócie- przy zakupach powyżej 115 zł możemy pod koniec składania zamówienia wpisać kod cri50. 
To co w nim najlepsze, to to że działa na ceny promocyjne, jak i na produkty oznaczone zieloną kropką, których niestety te promocje zwykle nie obejmują.

Dodatkowo do zamówienia wybieramy prezenty, plus przy zamówieniu powyżej 109 zł (już po obniżce) dostajemy darmową przesyłkę oraz dodatkowy prezent- jedną z dwóch wód toaletowych z oferty sklepu.


Niesamowicie lubię produkty tej firmy, jak na razie nic nie okazało się totalnym bublem. Od razu zadzwoniłam do mamy i ona też skusiła się na kilka rzeczy. 

Bardzo się cieszę, że udało mi się skorzystać dzięki pomocy innej blogerki dowiedziałam się o takiej akcji. Udało mi się sporo zaoszczędzić, a zakup kilku produktów i tak planowałam, ale z pewnością w sklepie w tak niskiej cenie nie udałoby mi się ich znaleźć.

Mam nadzieję, że części z Was dzięki mojej informacji też uda się skorzystać z tak ciekawej promocji.

Macie zamiar coś zamówić? Jaki produkt tej firmy jest Waszym ulubionym?

Jeśli jesteście ciekawe co znalazło się w moim koszyku, to chętnie pokażę Wam moje zamówienie jak tylko do mnie przyjdzie. ;)

Miłej reszty wieczoru,

K. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz