zakładki

poniedziałek, 10 marca 2014

mydlnica lekarska x2

Cześć!

Dzisiaj chciałabym Wam opisać działanie dwóch z pozoru podobnych żeli.

Dzisiaj przyjrzymy się:



Szukając czegoś nowego do mycia twarzy rano, przypomniałam sobie o tych osobnikach. Spodziewałam się delikatnego oczyszczenia <no halo, w końcu ziołowy>. Co znalazłam w każdej z buteleczek?

Na początek spójrzmy co mówi producent. Oprócz tego dla zainteresowanych skład.


Przejdźmy do działania. Ciężko jednoznacznie określić moją cerę, dlatego zdecydowałam się na 2 warianty. Jeden jest przeznaczony do cery tłustej i trądzikowej, drugi do suchej i wrażliwej.

Zacznijmy od tego drugiego. Moja skóra często jest podrażniona, wysuszona i zdarza jej się nieciekawie zareagować na pewne produkty. Od żelu do cery wrażliwej oczekuję z  pewnością delikatności. I tutaj ogromne zdziwienie- żel tak niesamowicie piecze mnie w oczy bez bezpośredniego tarcia ich (a z Nomradermem nałożonym na twarz mogę normalnie otwierać oczy i nic). Dodatkowo niesamowicie przesusza. Nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby miał się sprawdzić u jeszcze większych wrażliwców niż ja. 

Jedna z moich koleżanek również używała obu wersji i ma dokładnie takie samo zdanie.


Przechodząc do wersji do skóry tłustej i trądzikowej jest o niebo lepiej. Żel delikatnie myje naszą buzię, nie podrażnia, nie ściąga, nie przesusza. Tak więc jest bardziej udany od swojego poprzednika.

Wersja "wrażliwa i sucha" ma jaśniejszy kolor, co zobaczycie zaraz na zdjęciu. Zapach mają podobny, nic specjalnego, ani przyjemny ani nie śmierdzi.


Żele są bardzo wydajne. Wystarczy niewielka ilość aby umyć całą twarz.

Dostępne są w aptekach- ja kupiłam moje w Dbam o Zdrowie za cenę niecałych 10 zł za sztukę.


Podsumowując:
Polecam Wam spróbowanie wersji do cery tłustej i trądzikowej- jeśli macie wrażliwą cerę, skłonną do podrażnień. Jest to świetny żel do codziennego stosowania. Nie zmywa całej naszej bariery ochronnej, przez co nie przesusza w żadnym stopniu naszej wymagającej wiele uwagi cery.

Teraz muszę się zastanowić do czego zużyć tę mniej udaną wersję, bo nie mam zamiaru się męczyć i myć buzi nieprzystosowanym do tego kosmetykiem.


Znacie prezentowane przeze mnie żele? A może inne produkty firmy Fitomed zasługują na więcej uwagi?

Czekam na każdy Wasz komentarz i pozdrawiam gorąco,

K. ;)

3 komentarze:

  1. super produkt,trzeba będzie go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam wersję do cery tłustej :-) Zobaczymy jakie będą rezultaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona równie jak ja;)

      K.

      Usuń